måndag 17 oktober 2016

Garn!!

Detta inlägg skrivs i samarbete med webshopen hobbii.se.

Jag fick möjligheten att testa webshopen hobbii.se för en tid tillbaka. Webshopen kände jag faktiskt inte till sedan tidigare, men jag gillar den! Garnutbudet är ganska brett, både basgarner med guldkorn blandade där emellan. Det erbjuds även stickor och diverse sticktillbehör och  mönster.



Jag tyckte att det var enkelt att navigera bland de olika kategorierna, du kan endera välja ett visst garnmärke, kvalité eller t.ex. sockgarn som kriterium. När jag såg att de har de ekologiska garnerna från Bc Garn i sitt sortiment visste jag vilket garn jag ville köpa. Valet föll på 5 nystan läckert gröna Semilla fino nystan. Det är 100 % ekologisk ull, tummen upp för det! Färgen är underbar, nu ska jag bara hitta ett lämpligt mönster... Tips?

Leveransen tog 10 dagar, jag beställde på min födelsedag. Då kom där två helger emellan så det var helt ok, tycker jag. Webshopen finns i Sverige så där får man säkert sin beställning levererad ännu snabbare.

Så, jag kan rekommendera webshopen, du hittar säkert nåt som tilltalar även dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar