torsdag 6 december 2012

Ohi on...

Igår hade jag paket i postlådan. Det sista paketet i höstens omgång utav Sny.

I paketet fanns två juliga pannlappar (tuli tosi tarpeeseen!), servetter, ljus, choklad, ett finfint kort + handskrivet långt brev (rakastan kirjeitä!) och två nystan Donegal från Lang yarns.

Edit: I paketet fanns också en pusselbitskylskåpsmagnet (sicket ord!) där det står Neulominen tuottaa mielihyvää (=Det gör gott att sticka) :) Jag satte genast magneten på kylskåpsdörren och glömde fota den...




Garnet är en ny bekantskap för mig, det har alla garn som jag har fått varit! Färgen på det här garnet är återigen så JAG, jag älskar det! Kommer att bli en fin halsduk eller halstub åt mig själv :)





Ett långt brev hade min hemliga vän skrivit, jag älskar att få brev! (När jag var i tonåren skrev jag och T, som jag stickat sockor åt i förra inlägget, lååånga brev till våra många brevvänner). Min hemlige vän är alltså inte så hemlig längre ;)

Iso ja lämmin KIITOS sinulle rakas Mervi ihanista paketeista jotka olet minulle lähettynyt läpi syksyn. Jokainen on ollut täysi napakymppi! Toivotan sinulle lämmintä ja ihanaa joulunodotusaikaa!!

6 kommentarer:

  1. Ihana lanka ja paketti! Ei sitten ollut valmiiksi tuttu sny vaikka niin epäiltiin jossain vaiheessa?

    Ihanaa joulunodotusta ja valmistelua sinulle ystävä rakas <3

    Mulla molemmat vielä vaiheessa.. Kiinnikurottavaa on, mutta eiköhän maanantai tasaa asiaa, kun menen mm kangaskauppaan.

    SvaraRadera
  2. vau mikä paketti!
    Hyvä, että pari pysyi salaisena loppuun asti :)

    SvaraRadera
  3. Oi miten ihana paketti. No Mervihän osaa, mulla on siitä kokemusta ;)

    SvaraRadera
  4. Kyllä on ollut ihana Sny-kierros ja minulle pysyit kyllä ihan loppuun saakka salaisena. En tiedä miten, mutta osuit kyllä niin nappiin kaikissa paketeissasi, että voin vain ihmetellä "vainuasi":) Suuren suuri kiitos ja halauksia sekä ihanaista joulun odotusta.

    SvaraRadera
  5. Kiitos kauniista sanoistasi! Ilo on ollut kokonaan minun puolellani. Mukavaa, että onnistuin. Rauhaisaa joulua sinulle!

    SvaraRadera
  6. Fint paket du fått!
    Jag kämpar på med tvåfärgsstickningen. Tur att det inte är så mycket...
    Jag ser fram emot att få sticka enfärgat :-)

    SvaraRadera